15 רעיונות פול גייס שאתם חייבים להכיר הקייץ הזה, שיעשו לכם חשק לנצח את כולם ולא לוותר על אף תחרות.
זה לא כאילו המשחק לא גדול.
"Fall Guys: Ultimate Knockout" של Mediatonic הוא הלהיט המפתיע של הקיץ, עם יותר מ -2 מיליון עותקים שנמכרו ב- Steam ואינספור אנשים נוספים שמשחקים את המשחק בחינם בפלייסטיישן 4.
פול גייס מסובב את המושג "קרב רויאל" על ידי כך שהשחקנים מנווטים אנשים בצורת שעועית על פני משחקי מיני ומסלולי מכשולים.
הצוות הקטן שפיתח אותו אמר כי המשחק היה בהשראת תוכניות משחק ישנות כמו "הטירה של טאקשי" ו- "מוחק מוחלט".
כפי שכתבה כתבת המשגר, אליז פאוויס, זה משחק שיגרום לך לצחוק, במיוחד כשאתה מפסיד.
אבל כשהוא פותח על ידי צוות קטן, הוא גדל יותר ממה שציפה.
נושאי שירות ותחזוקה נקודתיים נמצאים בשפע, תוך שמירה על המשחק במצב לא מקוון במשך שעות בכל פעם כשמדיאטוניק מתמודדת עם מבול שעועית החבולה בתקווה לקבל כתר (הפרס האולטימטיבי בסוף כל "פרק").
אבל גם מעבר לתיקון חלק מהתקלות הטכניות, יש מקום למשחק שכבר מהנה להשתפר.
לשם כך, אליז פאוויס וג'ין פארק הרכיבו רשימת הצעות או רעיונות שיש לקחת בחשבון כאשר מדיטוניק מתקדמת עם התפתחות המשחק.
Elise – רעיונות פול גייס
החלף את ההפעלה לסירוגין
אחיזה, המאפשרת למשוך אחרים לעברך או להיתפס באחיזתו של מישהו אחר, היא אחד האלמנטים השנויים במחלוקת ביותר של "נפילת חבר'ה".
אף על פי שחלק מהמשחקים הקטנים כמו Tail Tag ו- Egg Scramble דורשים זאת כמכונאי ליבה, מיני-משחקים אחרים לא.
אחיזה מתוזמנת היטב יכולה לשגר שכנה מג'לי מפיזור נדנדה למותם או, אם אינך נזהר, לגרום למותך בעצמך.
תפיסה מביאה תחושה של חיזוי, אך עבור רבים זה לא מבורך והופך את המשחק לא הוגן.
במקרים הקיצוניים ביותר, ניתן למנוע ממך לרוץ דרך קו הסיום אם אתה נחלף על ידי אבלים כמו הסטרימר הזה שחווה.
במקום להסיר את האחיזה לחלוטין – מכיוון שחלקם נהנים להסתובב על ידי שימוש בה עם חברים –
ניתן היה לדמיין אותה מחדש כתכונה אופציונלית, בה כל שחקן יכול להחליף או לסגור בתפריט ההגדרות.
מיני משחקים חדשים
מפתחי מדיטוניק מבטיחים רענון עקבי בכל עונה חדשה של "פול גייז", והקבוצה מבטיחה להרחיב את 25 המשחקים המינימליים הנוכחיים.
למעשה, זה כבר קורה: מדיטוניק הודיעה כי וריאציה חדשה לרמת Jump Jump, המכונה Jump Showdown, מגיעה ביום רביעי באמצעות תיקון לאחר הפופולריות שלה בתוך הבטא הסגורה שהתרחשה לפני ההשקה.
אלה חדשות נהדרות, בהתחשב במגוון המוגבל יכול להתיישן לאחר מספר שעות של משחק.
אני מקווה שנראה תוספות חדשות לגמרי בקרוב, ולא רק סיבובים ברמות שאנחנו כבר מכירים.
רעיונות פול גייס נוספים היא לצאת ממשחק מתי שאתם רוצים
אחד הדברים הטובים ביותר בפול גייאז הוא היכולת לקפוץ ולצאת מתחרויות בקלות, אך ניתן להאט את התהליך הזה אם לא תשאיר שידוך ברגע שיסתיים.
עם חלון זמן קטן בלבד ליציאה, אתה בדרך כלל נעול לצפייה או לשחק עד תחילת הסיבוב, שפירושו בדרך כלל דקה או שתיים של זמן המתנה.
זו אחיזה קטנה, אבל היכולת לעזוב מתי שתרצה תהיה שינוי מבורך.
בתחילת סיבוב, כל פולי הג'לי ממוקמים באופן אקראי בשורות בנקודת ההתחלה.
להיות בשורה אחורית, לעומת זאת, יכול להשאיר אותך בעמדת נחיתות בחלק מהמשחקים הקטנים (במיוחד סתיו הר, מרוץ דרך מכשול שנראה כאחד מהסיבובים האחרונים של המשחק).
בטח, אתה עדיין יכול לנצח, אבל זה דורש יותר מאמץ, אסטרטגיה ומזל (כלומר אם מישהו לפניך מפשל).
חברה המשחק ירוויחו אם המערכת הזו תותאם מעט, כך שכולם יישארו עם סיכוי הוגן.
מוד אימון
אני אוהב את Hex-A-Gone – משחק מיני-פלטפורמה – אך לעתים נדירות יוצא לי לשחק בו.
משחקי מיני עומדים בתור אקראי ב"סתיו חבר'ה ", והקס-א-גון נדיר במיוחד מכיוון שאתה צריך לשרוד עד לגמר כדי לחוות את זה.
מצב אימון יכול לתקן את הבעיה, כמו גם לתת לשחקנים הזדמנות לחדד את כישוריהם באופן קבוע יותר.
חדרים פרטיים עם חברים
לשחק עם עד 59 שעועית אקראית אחרת יכול להיות קדחתני ומהנה, אבל קל מאוד לאבד את החברים שלך בצפיפות.
חדרים פרטיים יהוו אלטרנטיבה מצוינת לשחקנים שרוצים לדשדש במסלולי מכשולים ביחד או ללכת ראש בראש נגד חבר במשחק כמו Fall Ball, משחק מיני דומה להנחת היסוד של "ליגת הרוקט".
מערכת דיווח בתוך המשחק
המשחק ראה את חלקו של רמאים והאקרים. חלקם השתמשו במעללים כדי לטוס מעל מכשולים היישר לקו הסיום, אחרים משתמשים בפריצות מהירות כדי לרוץ מהר יותר מהיריבים.
זה משהו ש- Mediatonic עוקבת מקרוב אחריו, והצוות אומר כי הם פגעו במספר רמאים, אך הנושא אינו מוחל לחלוטין.
מערכת דיווחים במשחק הן לקונסולה והן למחשב האישי תייעל את יכולתו של שחקן לדווח על מעשים לא נכונים (כרגע, הדרך היעילה ביותר היא לקפוץ לדיסקורד הרשמי של המשחק).
היסטורית משחק
נכון לעכשיו, המדדים היחידים למעקב אחר ההתקדמות במשחק הם כמה שרמת באמצעות מסע הקרב ואילו תגמולים שחררת לאחר מכן.
כמי ששפך 20 שעות פלוס למשחק המטורף הזה, אשמח לקבל יותר תובנות על יחס הזכייה / הפסד שלי עבור כל מיני משחק כדי שאדע איפה אני צריך שיפור.
אפילו כמה מדדים מטופשים יעבדו היטב כאן, ויוקלטו באיזו תדירות הונח על הראש על ידי מדחף מסתובב או כמה זנבות תפסתם.
גֵן
מצבים יחידים ושותפים בלבד
למשחק יש מצב אחד בלבד, המורכב מערבוב משחקים ומשחקים בחינם לכל המחלקים את בסיס השחקנים לקבוצות.
זה כיף וכל חלק מהכאוס שהופך את המשחק הזה למהנה ביותר.
אבל זה יהיה נחמד להיות מסוגל להנמיך שחקנים לפרקים שמציגים רק משחק סולו בחינם או רק משחקים מבוססי קבוצה.
זה נהדר עבור אנשים שמרגישים שמכבידים אותם על ידי חברי צוות אקראיים גרועים, או שיש להם חבורת חברים שרק רוצים להמשיך ולתאם דרך הפרקים.
איתור חברים באופן אוטומטי
אם אין לך מצבי קבוצה בלבד, פירוש הדבר שאתה תקוע בצפייה בשאר השחקנים ובחבריך בקבוצה משחקים בזמן שאתה מתעכב כצופה.
לכל הפחות, על המשחק להחזיק בתצוגה זו כברירת מחדל לחבר שלך, במקום שהשחקן יעבור בעשרות שעועית רק כדי למצוא את חברך.
זה יהיה משחה לכל הפסד מתסכל.
משחק ספה
עם ההצלחה של פול גייס, אמר Mediatonic כי ישמח לשקול את המשחק עבור פלטפורמות אחרות, כמו טלפונים ניידים, Xbox ו- Nintendo Switch.
ברגע שזה מקפץ לקונסולות נוספות, אנו מקווים שישקלו ליישם משחק שיתופי של ספות במסך מפוצל.
זה משחק מסיבות מושלם.
בעוד ש- splitscreen כנראה לא היה בראש סדר העדיפויות בהתחשב בפופולריות שלו במחשב האישי, גיימרים של קונסולות יעודדו את האופציה.
אנשים כבר מדרגים את מיני המשחקים האהובים עליהם והגרועים ביותר של "סתיו חבר'ה".
הכי פחות אהוב עליי הוא Perfect Match.
זה משחק איטי של "לך פיש" שצפוי מראש. זה בדרך כלל מחסל לכל היותר שלושה בחורים נופלים, והגפרורים נמשכים דקות, וזה נצח בזמן "סתיו חבר'ה".
יש עוד כמה משחקים שמריצים את השעון וסבלנות, אבל לדעתי, Perfect Match הוא היחיד שלא מעסיק כל הזמן.
רעיונות פול גייס נוספים הם מוזיקת לובי
תראה, אני באמת אוהב את הנושא המרכזי של פול גייס.
הכל אבל החליף את "It's Bugsnax" כריבת הקיץ שלי.
אבל אחרי ששמעתי את זה מאות פעמים, זה יהיה נחמד להיות מסוגל לסובב את מוזיקת הלובי.
למשחק יש המון מנגינות מפליגות לסנן, כמו "סתיו סופי", המסלול שמשחק בסיבוב הפרקים האחרון.
מצב בדיקת בטא
היזמים כבר מציגים משחק חדש שהיה "מועדף מעריצים" מבטא.
זה יהיה נחמד שיש "מצב בודק" מיני לשחקנים לצלול ולבדוק רעיונות למשחקים חדשים ולספק משוב.
זה יעסיק שחקנים מנוסים ויעניק לקהילה תחושת בעלות על הרעיונות. ואם כבר מדברים על בעלות.
עוגה בשמיים: יצירת מפות
מדיאטוניק כבר הזכירה עד כמה זה יהיה קשה ליישם.
בפוסט של Reddit בשבוע שעבר, מעצב המשחקים הראשי ג'ו וולש אמר כי המפתחים השתמשו במנוע Unity כדי ליצור את המשחק, כך שאין כלי זמין לשלוח לשחקנים.
"יש גם הרבה מורכבויות סביב דברים כמו לאצור את התוכן הזה, להבין איך להציג את הדברים הטובים ביותר וכו ', כך שכנראה נעבוד על זה זמן מה (אם נבחר להתחיל)", כתב וולש.
זו לא תהיה התחייבות קלה.
תשתית לתכונות שתיאר לעיל דורשת הרבה יותר אנשים ממה שהצוות הקטן שלהם יכול לאפשר, ואולפנים גדולים נאבקים לשמור על קשר.
יעבור זמן מה עד ש"סתיו נופלים "יעלה, אבל אנחנו מריעים לקשת דמות אנדרדוג במדיטוניק.